Film Borisa Malagurskog “Republika Srpska: Borba za slobodu” prikazan u Frankfurtu

Njemačka policija upala je u salu pred premijeru filma “Republika Srpska: Borba za slobodu” sa namjerom da zabrani prikazivanje filma.

Ovu informaciju je sam autor Boris Malagurski objavio na Facebooku.

– Policija me je opkolila i zatražila da predam disk sa filmom. Prije bih živu glavu dao, za neke stvari se vrijedi boriti do kraja – napisao je Malagurski.

Međutim, film je na kraju ipak prikazan.

– Nakon jednosatne rasprave sa njemačkom policijom, snagom argumenata i istine, izborili smo se za apsolutnu pobjedu u Frankfurtu; ne samo da je policija dozvolila održavanje premijere filma “Republika Srpska: Borba za slobodu”, već nam je dala i policijsku zaštitu, u slučaju da bošnjački ili albanski ekstremisti pokušaju da izazovu nemire. Od situacije u kojoj policija dolazi da zabrani premijeru, stekli smo povjerenje i naklonost policije koja je shvatila da su anti-srpski ekstremisti pokušali lažnim dojavama da ih izmanipulišu i tako spriječe premijeru. Ali nisu uspjeli! Hvala frankfurtskoj policiji za razumijevanje i zaštitu, hvala hrabroj publici koja je napunila prelijepu salu, hvala filmskoj ekipi i ekipi iz 28. Jun za prijateljsku i logističku podršku i požrtvovanje i hvala, najviše, mom ocu koji je putovao sa mnom i bio najveća podrška tokom cijele turneje! Idemo u nove pobjede – napisao je Malagurski.

Podsjećamo, njegov film predmet je zabrana i osporavanja širom svijeta. U desetinama i desetinama gradova skinut je s repertoara.

Svi zainteresovani mogu se priključiti BESPLATNO na OVOM linku, uz aktivno učešće u dijeljenju informacija sa ostalim članovima! Pristupiti možete jednostavno i porukom na naš Viber broj + 387 62 59 69 79