(VIDEO) Kako izvještavaju režimski mediji: “20 ljudi blokiralo Beograd”

 

Prema fotografijama i videozapisima s jučerašnjih protesta u Beogradu i ostalim gradovima u Srbiji, vidljivo je da su na njima učestvovale desetine hiljada ljudi, no, prema izvještavanju pojedinih medija bliskih vlasti, u Beogradu je na protestima bilo svega – 20 ljudi.

Televizija Pink, naime, u svom prilogu o protestima u kojem je govorio vlasnik tabloida “Informer” Dragan J. Vučićević, komentarisala je broj okupljenih građana, a prema njihovim uvidima, jučer je Beograd blokiralo svega dvadesetak ljudi.

Tako oni, komentirajući snimak dronom na kojem se vidi kako građani tek pristižu na proteste, tvrde da je to konačna cifra koja je blokirala glavni grad Srbije.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Pošasti srpskog novinarstva (@posasti.novinarstva)

“Dvadeset ljudi je blokiralo Beograd i 20 ljudi maltretira hiljade građana koji moraju da idu pješke, koji su morali da ostave svoje automobile“, čuje se u pozadini dok traje snimak.

Slično su izvještavali i ostali prorežimski mediji, koji na naslovnicama nisu imali nikakve informacije o masovnosti ovih protesta.

 

Podsjetimo, jučerašnji protesti u Srbiji, organizovani, zbog izmjena zakona o referendumu i o eksproprijaciji, bili su na naslovnicama brojnih medija u regionu, ali i u svijetu.

Iz opozicije tvrde da su režimski mediji instruisani iz jednog centra koji određuje naslove tabloida i savjetuje kako napisati bombastične naslove te demonstrante nazivati “lažnim ekolozima” koji ugrožavaju živote običnih građana.

 

 

Svi zainteresovani mogu se priključiti BESPLATNO na OVOM linku, uz aktivno učešće u dijeljenju informacija sa ostalim članovima! Pristupiti možete jednostavno i porukom na naš Viber broj + 387 62 59 69 79